|
[48-29] [28-9] [8-1]
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Pécsi Kirendeltség
Cím : Pécs, Bajcsy-Zsilinszky u. 14-16.
Telefon : 72/510-790, 72/510-494, Fax : 72/510-791
E-mail : fogyvedddfpecs@nfh.hu
Baranya Megyei Békéltető Testület
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36. Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154 Fax száma: (72) 507-152
Név: Dr. Bodnár József
Beck Andrea
abeck@pbkk.hu
|
http://iwiw.hu/i/klub/auto/Akik-harcolnak-a-GAMAN-Kft-ellen-3107539?cID=3107539
http://pecsimedia.hu/parkolas/
Parkolás: kiadná Siklós a Gámán Kft. útját!
Szabadulni akar Siklós a városban fizetőparkolókat üzemeltető Gámán Kft.-től, mert a városban is jelentkeztek ugyanazok a problémák, autós panaszok, amelyekkel Pécs tekintetébentöbbször is foglalkozott már lapunk. És úgy tűnik, most Siklóson találtak is jogi lehetőséget arra, hogy felmondják a szerződést.
|
Én így gondolom!
A fizető parkolás a legprimitívebb forgalomszabályozási eszköz!
Egyetlen ismérve: a korrupt mohóság!
|
Célunk!
Kérjük és követeljük:
1./ A parkoltatást végző magánüzemeltető tevékenységének legyen a jövőben külső és független kontrolja, a reklamációkat ne a bevételnövelésben érdekelt gazdasági magántársaság alkalmazottja döntse el egy személyben!
2./ Követeljük, hogy az üzemeltető által szabálytalannak vélelmezett parkolásra kiszabott pótdíj kézbesítéseinek módja, ténye és időpontja legyen tényszerű kétséget kizáró!
3./ A fizetési meghagyási kibocsájtások esetén, ne csak az extraprofit hajszolása legyen az elsődleges szempont, a jogszolgáltatást végre váltsa fel az igazságszolgáltatás!
4./ A 44/2008-as pécsi önkormányzati rendelet ellentmondásainak és életszerütlen részeinek haladéktalan módosítását, annak minden rendelkezését a parkoltató társasággal szemben is érvényesítsék, viszontkereset terhe mellett!
5./ Elegünk van a Gámán Kft. által ránk erőltetett rosszhiszemű trükkös ügykezelés okozta folyamatos szélmalomharcból!
6./ Célunk a nem vagy részben működő automaták által generált többlet bevételhajszolás, illetve a magáncég egyéb trükkjeinek megakadályozása.
7./ Szabálysértéssel elkövetett parkolási ügyekben csak hatósági jogkörrel felruházott szervvel intézkedhessen, önállóan nem!
8./ A pökhendi és arrogáns ügyfelezés azonnali átalakítása, egy ügyfél centrikus, igazságos és humánus rendszerré!
http://pecsimedia.hu/parkolas/
//parkolopecs.gportal.hu/gindex.php?pg=33973232
Célunk!
Kérjük és követeljük:
1./ A parkoltatást végző magánüzemeltető tevékenységének legyen a jövőben külső és független kontrolja, a reklamációkat ne a bevételnövelésben érdekelt gazdasági magántársaság alkalmazottja döntse el egy személyben!
2./ Követeljük, hogy az üzemeltető által szabálytalannak vélelmezett parkolásra kiszabott pótdíj kézbesítéseinek módja, ténye és időpontja legyen tényszerű kétséget kizáró!
3./ A fizetési meghagyási kibocsájtások esetén, ne csak az extraprofit hajszolása legyen az elsődleges szempont, a jogszolgáltatást végre váltsa fel az igazságszolgáltatás!
4./ A 44/2008-as pécsi önkormányzati rendelet ellentmondásainak és életszerütlen részeinek haladéktalan módosítását, annak minden rendelkezését a parkoltató társasággal szemben is érvényesítsék, viszontkereset terhe mellett!
5./ Elegünk van a Gámán Kft. által ránk erőltetett rosszhiszemű trükkös ügykezelés okozta folyamatos szélmalomharcból!
6./ Célunk a nem vagy részben működő automaták által generált többlet bevételhajszolás, illetve a magáncég egyéb trükkjeinek megakadályozása.
7./ Szabálysértéssel elkövetett parkolási ügyekben csak hatósági jogkörrel felruházott szervvel intézkedhessen, önállóan nem!
8./ A pökhendi és arrogáns ügyfelezés azonnali átalakítása, egy ügyfél centrikus, igazságos és humánus rendszerré!
http://pecsimedia.hu/parkolas/
|
http://pecsimedia.hu/parkolas/
Tippek, és ellen trükkök!
Csak egy tipp!
Legendás híre van az ügyfélszolgálat stílusának a Lánc utcai irodában.
Egy tipp, hogy emberhez méltóan beszéljenek a betévedt reklamáló autóssal:
Kellék: Egy diktafon, vagy más, hang rögzítésére alkalmas eszköz (mobil telefon, fényképezőgép, ami tud videót is rögzíteni, stb.)
Mikor bemegy az ember reklamálni, panaszt tenni, az eszközt bekapcsolni, majd kedvesen közölni az ügyfélszolgálat munkatársával, hogy a beszélgetés rögzítve lesz. Fontos, hogy ne titokban vegyük fel, mert ugye a személyiségi jogok.......
Persze lehet, hogy ez ellen tiltakoznak, de ha nincs okuk, ugyan miért tennék? Hiszen nagyon sok telefonos ügyfélszolgálat rögzíti a beszélgetéseket.
Persze ez a módszer jó telefonon történő beszélgetésnél is, de ebben az esetben is az elején közöljük, hogy a beszélgetés rögzítésre kerül.
De nem haszontalan dolog a pontos dátumot, és időpontot is megemlíteni, hogy lehessen bizonyítani, mikor készült a felvétel.
|
Csúcsforgalom a Lánc utcai parkolási irodában.
A panaszosok átlag 3 percenként keresik fel a parkolási irodát!
2011.03.07- én hétfőn délelőtt kb. ½ óra alatt, 14 ügyfél, 2011.03.09-én szerdán, 10:45-től - 11:50-ig, 17 ügyfél ment be a Lánc utcai ügyfélszolgálati irodába. Volt, aki céklavörös fejjel kijövet úgy vágta be az ajtót maga mögött, hogy a ház beleremegett. De volt olyan is, aki lehajtott fejjel, megalázva távozott! Biztos, hogy a polgárbarát ügyintézés miatt kellett az ügyfeleknek így távozniuk?
|
Nálunk Budapesten is meg van a magunk gámán káeftéje, csak azt centrumnak hívják! Az egész fizetőparkolás egy értelmetlen rablás! A fizetőparkolási rendszert és a dugódíjat, kiegészítő forgalmi intézkedésnek találták ki. Miután kiépítették a belvárosokat elkerülő utakat, körgyűrűket, kibővítették, utas baráttá, kényelmessé alakították a tömegközlekedési rendszert, és tízezres nagyságrendben P+R, P+GY parkolókat építettek, ezek után a feltételek után, hogy az autósokat az alternatív közlekedésre szorítsák, kiegészítő intézkedésnek vezették be a fizetőparkolási rendszert, és a világ alig néhány városában a dugódíjat. Budapesten magukat környezetvédőnek csúfoló szervezetek bizonyítják be a fizetőparkolás bukását a dugódíj követelésével. Hiszen ha a fizetőparkolás működne, és szabályozná a forgalmat, a dugódíjra semmi szükség nem lenne. Tehát a fizetőparkolási rendszer megbukott, és azért nem működik forgalomszabályzó szerepe, mert nincsenek meg a fent említett feltételek. És a dugódíj ezek után egy újabb hibás intézkedés, egy igazságtalan sarc lenne, ami szintén a fizetőparkolás forgalomszabályzó csődjét bizonyítja!
|
Kedves mindenki! Ide is írhattok javaslatokat, híreket, bármit!
|
[48-29] [28-9] [8-1]
| |